H.K.H. Prins Joachim
Ford Lotus Cortina nr. 65 fra 1965. Bilens racerhistorie går tilbage til 1965. Bilen er højrestyret.
Motor: Håndbygget 1600 cc 8-ventilet Ford/Lotus motor med 2 overliggende knastaksler og 2 dobbelte 45 mm. Weber-karburatorer. 175 hk.
Transmission: 4 fremadgående gear, 1 bakgear og ligeskårne tandhjul. Enkelt tørpladekobling og spærredifferentiale.
Undervogn: Uafhængig McPherson ophæng fortil. Bagtil stiv bagaksel med spiralfjedre.
Martin Berner
Ford Lotus Cortina nr. 56 fra 1965. Ombygget til racerbil i 1994. Bilen er venstrestyret.
Motor: Håndbygget 1600 cc 8-ventilet Ford/Lotus motor med 2 overliggende knastaksler og 2 dobbelte 45 mm. Weber-karburatorer. 175 hk.
Transmission: 4 fremadgående gear, 1 bakgear og ligeskårne tandhjul. Enkelt tørpladekobling og spærredifferentiale.
Undervogn: Uafhængig McPherson ophæng fortil. Bagtil stiv bagaksel med spiralfjedre.
Oscar Davidsen Siesbye
Ford Lotus Cortina nr. 71 fra 1965. Bilen er bygget hos TP Motorsport i 2004. Bilen er venstrestyret.
Motor: Håndbygget 1600 cc 8-ventilet Ford/Lotus motor med 2 overliggende knastaksler og 2 dobbelte 45 mm. Weber-karburatorer. 175 hk.
Transmission: 4 fremadgående gear, 1 bakgear og ligeskårne tandhjul. Enkelt tørpladekobling og spærredifferentiale.
Undervogn: Uafhængig McPherson ophæng fortil. Bagtil stiv bagaksel med spiralfjedre.